FILMŲ PROGRAMA 1 - 4 klasėms:

 
Kaimyne+snipe.jpg

KAIMYNĖ ŠNIPĖ

Režisierė: Karla Von Bengston
Animacija, Danija, 2017, įgarsinta lietuviškai
Trukmė 75 min.
Rekomenduojama 1–4 klasėms

Agatai Kristinai dešimt metų ir ji mėgsta būti viena. Mergaitei patinka paslaptys, tad nãmo, į kurį ką tik persikraustė su šeima, rūsyje ji įsirengia detektyvės biurą. Pirmoji Agatos užduotis neatrodo sunki, tačiau netikėtai jaunoji seklė įsitraukia į daug sudėtingesnį tyrimą, kuris nuves ją nenuspėjamais keliais.

Pokalbių temos po filmo: vienatvė, buvimas savimi, draugystė, santykiai su artimaisiais, detektyvo darbas, detektyvo žanras kine.
Ugdymo sritys: etika, pasaulio pažinimas, socialinis, kultūrinis, meninis ugdymas.

Ka+pasnibzdejo+peleda.jpg

Animacinių filmų programa KĄ PAŠNIBŽDĖJO PELĖDA

Programos trukmė: 40 min.
Filmai įgarsinti lietuviškai.
Rekomenduojama 1–4 klasėms

Šiuolaikinės prancūzų animacijos rinktinė programa patiems mažiausiems žiūrovams.
Šviečiant pilnačiai Kino Pelėda nutupia ant šakos ir pasisveikina su vaikais. Ji prisistato kaip keliautoja, vakarais skraidanti nuo lango prie lango ir renkanti istorijas, kurias mamytės ir tėveliai prieš miegą pasakoja savo vaikams. Tas istorijas Kino Pelėda paverčia trumpametražiais filmais. Per vieną kino seansą mažieji žiūrovai pamatys net penkis tokius filmus ir patirs gausybę nuotykių.
Programos filmai: „Suskaičiuok avinus“ (rež. Frits Standaert, 2015), „Dar vienos rankovės“ (rež. Samuel Guénolé, 2015), „Pirštinė“ (rež. Clémentine Robach, 2014), „Akmenų sriuba“ (rež. Clémentine Robach, 2015), „Gudrusis paplotėlis“ (rež. Pascale Hecquet, 2015).
Pokalbių temos po filmo: tikrovės ir fantazijų pasauliai, jų ribos, pasakos ir pasakėčios, savarankiškumas, žmogaus jausmai ir nuotaikos.
Ugdymo sritys: etika, pasaulio pažinimas, dailė ir technologijos, meninis, socialinis, kultūrinis ugdymas.

 
Didelis+blogas+lapinas.jpg

DIDELIS BLOGAS LAPINAS IR KITOS ISTORIJOS

Režisieriai: B. Renner, P. Imbert
Animacija, Prancūzija, Belgija, 2017.
Įgarsinta lietuviškai.
Trukmė: 80 min.
Rekomenduojama 1–4 klasėms

Jei įsivaizduojate, kad gyvenimas kaime visada yra ramus, taikus ir net šiek tiek nuobodus – tikrai klystate. Animacinio filmo „Didelis blogas lapinas ir kitos istorijos“ kūrėjai kviečia į fermą, kurioje bruzda nuotykius ir iššūkius itin mėgstantys gyventojai bei svečiai: viščiukus įsivaikinęs lapinas, gandrą pergudravęs triušis, visus atjaučiantis ir į pagalbą skubantis paršelis, antinas, svajojantis būti Kalėdų seneliu ir kiti. Smagios pažinties!
Pokalbių temos po filmo: emocijos ir jausmai, aplinkos pažinimas (gyvuliai ir žvėrys), antropomorfinės savybės, humoras, bičiulystė, savitarpio pagalba, gebėjimas sugyventi, tikrovės ir fantazijos santykis.
Ugdymo sritys: pradinis, dorinis ir meninis ugdymas, aplinkos pažinimas, kalbos, bendrosios kompetencijos.

Tamsta+Varlius.jpg

Tamsta varlius

Režisierė: Anna van der Heide
Vaidybinis, Nyderlandai, Belgija,
Įgarsinta lietuviškai
Trukmė 90 min.
Rekomenduojama 1–5 klasėms

Normali klasė, paprasti vaikai ir eilinis mokytojas. Arba ne. Klasės gyvenimas apsiverčia aukštyn kojom, kai vaikai sužino, kad jų mokytojas kartais pavirsta... varle. Mažoji Sita labai myli savo mokytoją, tad yra pasiryžusi viskam, kad jį apgintų nuo visų gamtoje tykančių pavojų.
Temos pokalbiams po filmo: vaikų santykiai su artimaisiais, mokytojais, atsakomybė ir empatija, vaiko ir suaugusiojo
pasaulio sąlytis, tikrovė ir fantazijos, žmogaus santykis su gamta, gyvūnija, jos teisės į laisvę.
Ugdymo sritys: pasaulio pažinimas, biologija, dorinis ir meninis ugdymas, bendrosios kompetencijos.

Atsargiai+ragana+2.jpg

ATSARGIAI, RAGANA!

Režisierius: Rasko Miljkovic
Drama, Serbija, Makedonija, 2018
Įgarsinta lietuviškai
Trukmė 90 min.
Rekomenduojama 2–6 klasėms

Dešimtmetis Jovanas gimė su daliniu cerebriniu paralyžiumi. Drovus, savimi nepasitikintis berniukas dažnai jaučiasi vienišas ir nematomas, vis dėlto savo vaizduotės pasaulyje, į kurį dažnai ištrūksta, jis gali būti laisvas ir netgi tapti svajonių superherojumi. Jovano kasdienybė netikėtai pasikeičia, kai susidraugauja su nauja bendraklase Milica. Mergaitė įtraukia nedrąsų berniuką į savo nuotykius ir pakviečia į pagalbą išlaisvinant jos tėvą iš raganos žabangų.
Pokalbių temos po filmo: jauno žmogaus atsivėrimas pasauliui, drąsa ir galimybė pažinti pasaulį ir save, atvirumas
kitoniškumui, šeimos samprata, šeiminiai santykiai.
Ugdymo sritys: dorinis, socialinis, meninis ugdymas, bendrosios kompetencijos, klasės valandėlė.

Keliaujantys+pauksciai+2.jpg

KELIAUJANTYS PAUKŠČIAI

Režisierius: Olivier Ringer
Drama, Belgija, Prancūzija, 2015,
Įgarsinta lietuviškai,
Trukmė 83 min.
Rekomenduojama 2–8 klasėms

Kati ir vėl gauna labai neįprastą dovaną nuo savo tėčio 10-ojo gimtadienio proga: kiaušinį. Kai jos draugės Margo akivaizdoje iš kiaušinio išsirita ančiukas, jis kaip mat ją pripažįsta savo mama. Tačiau Margo pati negali pasirūpinti ančiuku, todėl jos tėvai nori atsikratyti naujuoju augintiniu. Abi mergaitės pasiryžta išgelbėti mažąjį ančiuką ir leidžiasi į nepaprastą kelionę, kurioje daug supras apie save ir apie pasaulį.
Temos pokalbiams po filmo: žmogaus ir gyvūnijos laisvė judėti ir būti, laisvės ribos, žmogaus ir gamtos santykis, vaikų
ir tėvų bendravimas, draugystė, technologijų įtaka mūsų gyvenime.
Ugdymo sritys: pasaulio pažinimas, biologija, bendrosios kompetencijos, dorinis, meninis bei pilietiškumo ugdymas,
informacinės technologijos bei klasės valandėlė.

Arciau+debesu.jpg

ARČIAU DEBESŲ

Režisierė: Meikeminne Clinckspoor
Drama, Belgija, Švedija, Nyderlandai, Norvegija, 2016.
Įgarsinta lietuviškai
Trukmė 77 min.
Rekomenduojama 2–7 klasėms

Dvylikametis Nilas gyvena su tėčiu ir beveik nepažįsta savo mamos. Jis mielai vasarą praleistų namuose, tačiau yra
priverstas keliauti į Laplandiją, kur tarp samių, šiaurės elnių medžiotojų, gyvena mama su naująja savo šeima. Nors
priimamas šiltai, Nilas užsisklendžia savyje. Vienintelis žmogus, kurį jis prisileidžia – netikra sesuo Suna. Tuo metu
prasideda elnių migracija, todėl prireikia ir Nilo pagalbos. Kai dingsta vienas elnias, vaikinas drąsiai leidžiasi jo ieškoti.
Galiausiai jis atranda savo šaknis, kurios, pasirodo, daug tvirtesnės, nei jis galėjo įsivaizduoti.
Pokalbių temos po filmo: jauno žmogaus atsivėrimas pasauliui, drąsa pažinti save, šeimos samprata, šeiminiai
santykiai, žmonių ryšys su gamta ir technologijomis, jausmų perteikimas kino kalba.
Ugdymo sritys: dorinis, meninis ugdymas, aplinkos pažinimas, informacinės technologijos, klasės valandėlė, bendrosios
kompetencijos.